O țestoasă pe nume Myrtle
Într-o excursie la mare micuţii se întâlnesc cu o ţestoasă pe care Melissa o botează Myrtle. Melissa vrea să o ia acasă dar înţelege că deşi Myrtle vrea să vină cu ea locul ei e în ocean.