Prințul Ivandoe trebuie să intre în temutul Regat Subteran al Căpcăunilor, pentru a găsi o cale secretă. Din fericire, prințul Plete-Aurite plănuiește să fugă în Lumea de Sus. Într-un număr de musical nedorit, se ajută unul pe celălalt.