Prințul și gnomul singuratic
Hansi, un pitic obraznic, s-a pierdut de frații săi. Bert îl convinge pe Ivandoe să îl ajute să se reunească cu frații săi. În ciuda obsesiei lui Hansi de a sări pe capul lui Ivandoe, între ei se crează o legătură puternică.