Coșmarul din Oak Hollow Drive
Etta Jean Westbrook, 68 de ani, e găsită fără viață într-o suburbie liniștită din Texas. Detectivii apelează la cei dragi ei, pentru răspunsuri. Ce s-a întâmplat cu femeia?