Cadavrul din drum
Cadavrul lui Stephanie Shea Graham, care avea 20 de ani, e găsit pe un drum pustiu. Ancheta îi vizează pe apropiații ei, dar toată lumea e șocată să afle, în final, cine a ucis-o.