Atac de Ziua Recunoştinţei
Rob şi Brenda Andrew sunt un cuplu devotat, care trăieşte în zona conservatoare, religioasă, din Oklahoma City. Dar totul se duce de râpă când sunt împuşcaţi de intruşi violenţi.