Nemernicul
Drama încearcă să-l aducă înapoi pe Andrew Dice Clay în show-ul lui. Încercând să-și repare imaginea, Vince acceptă un interviu cu Vanity Fair, în timp ce Ari are o întrunire stânjenitoare cu Dana Gordon.