Anturaj
Împreună cu Eric, Drama și Turtle, Vince Chase se bucură de adularea fanelor la cea mai recentă premieră a sa. Între timp, Eric, managerul lui Vince, are de suportat furia agentului lui Vince, Ari, pentru că i-a spus acestuia să refuze un scenariu.