Un acvariu princiar pentru Prince Royce
Prince Royce, starul muzicii latino, îşi decorează vila din Miami cu un acvariu la comandă, semnat de ATM. Wayde şi Brett se străduiesc să-i ofere un acvariu cu adevărat princiar.