2 Chainz și 1 acvariu
Rapper-ul 2 Chainz din Atlanta îi roagă pe băieți să-i facă un acvariu. Wayde pierde niște măsurători importante, apoi face presiuni asupra lui Redneck ca să termine acest proiect.