Virusul m-a prins în Sicilia unde filmam pentru noul meu film. Mi-a permis să văd tragedia italiană și eroismul italian. Și glorioasa primăvară siciliană. Filmul meu este un omagiu adus Siciliei, pentru ospitalitatea ei generoasă.