Albă-ca-Zăpada și șapte treburi de făcut
Tatăl lui Kobe are o mare surpriză pentru el și Emily. Sophie e uimită de gestul romantic al lui Rob. Ashley recurge la vrăjitorie ca să-l facă pe Manuel să vorbească deschis.