Spune tot!: Fără limite Partea 4
Rob şi Sophie se ceartă în jacuzzi, iar cuplurile îi cer lui Sophie dovezi. Alexei povesteşte cum s-a chinuit să se obişnuiască cu Loren ca mămică.