Spune tot ! Necenzurat Partea 3
Angela nu mai rezistă şi îl atacă pe Ed. Bilal şi Shaeeda au veşti şocante, iar rudele lui Sumit hotărăsc în sfârşit să-i accepte căsătoria cu Jenny.