Totul s-a schimbat dintr-o dată
Probleme mari după ce Jenny și Sumit dezvăluie un secret. Shaeeda e tot supărată pe fosta soție a lui Bilal, care a propus un contrat prenupțial. Elizabeth și Andrei iau o decizie.