Cea mai bună greșeală din viața mea
Se produce o dramă când Colt și Debbie se întâlnesc cu familia lui Jess. Angela refuză să se comporte ca o femeie nigeriană. Paul speră s-o cucerească pe Karine cu o surpriză.