Fără secrete: Partea 2
Cuplurile trăiesc noi revelații. Colt se ceartă cu fostele iubite. Kalani se îndoiește de căsnicia ei. Tania îl critică pe Syngin pentru că bea. Michael vrea un ovul de la Skyla.