Sunt aici (HBO)
Acest documentar HBO Europe prezintă povești adevărate care ilustrează diferitele aspecte ale tratamentului de fertilizare, bucuria oamenilor care devin părinți după un tratament și drama oamenilor pentru care tratamentul nu funcționează.