Strigă-mă pe numele tău
O poveste de dragoste dintre Elio, un tânăr de 17 ani care își petrece zilele la vila părinților, și Oliver, un american de 24 de ani care a venit să-l ajute pe tatăl lui Elio, un profesor eminent.