Sentința
Când Eddie Rios, acuzat de uciderea a doi polițiști, e găsit nevinovat, detectivul care l-a arestat îi ia ostatici pe judecător, jurați și acuzat.
Când Eddie Rios, acuzat de uciderea a doi polițiști, e găsit nevinovat, detectivul care a făcut arestarea îi ia ostatici pe judecător, jurați și acuzat, decis să țină un nou proces în care să prezinte și dovezile care nu au fost admise.