Motanul încălțat
Cu mult înainte de a-l fi întâlnit pe Shrek, legendarul Motan Încălțat a pornit într-o călătorie, făcând echipă cu Humpty Dumpty și cu vicleana Kitty.
Cu mult înainte de a-l fi întâlnit pe Shrek, legendarul Motan Încălțat a pornit într-o călătorie eroică, făcând echipă cu ingeniosul Humpty Dumpty și cu vicleana Kitty ca să fure faimoasa gâscă cu ouăle de aur.