Vanille: O poveste din Caraibe
Vanille, o tânără pariziană sosită recent în Guadeloupe, se cufundă într-o aventură plină de mister, întâlnind personaje pitorești și o floare magică.
Vanille, o tânără pariziană sosită recent în Guadeloupe, se scufundă într-o aventură plină de mister, întâlnind personaje pitorești și o floare magică. Sunt sărbători care promit să fie bogate în răsturnări de situație.