Epoca de Gheață 2: Dezghețul
Poate că Manny, Sid și Diego au reușit să supraviețuiască marelui îngheț, dar marele dezgheț bate deja la ușă și lupta lor începe din nou.
Poate că Manny, Sid și Diego au reușit să supraviețuiască marelui îngheț, dar marele dezgheț bate deja la ușă și, ca să spunem așa, supraviețuirea e o cu totul altă mâncare de pește. Ori știi să înoți, ori ai branhii, ori cauți pământ la orizont!