Epoca de gheață: Ploaie de meteoriți
Scrat continuă să creeze probleme, de data asta în spațiu unde va declanșa o serie de evenimente care trimit un asteroid spre Pământ. Sid, Manny, Diego și restul turmei încearcă să se salveze.