Monștri.
Dana și Arthur sunt căsătoriți de aproape 10 ani și formează un cuplu aparent perfect. Filmul îi urmărește de-a lungul a 24 de ore prin București.
Dana și Arthur sunt căsătoriți de aproape 10 ani și formează un cuplu aparent perfect. Filmul îi urmărește de-a lungul a 24 de ore prin București, iar îndoielile, nevoile și problemele cu demonii interiori încep să iasă la suprafață.