Mama perfectă (HBO)
O soacră se implică un prea mult în viața fiului când decide să-și ucidă nora pentru a obține custodia nepotului. Dramă bazată pe o întâmplare reală.
O soacră se implică un pic prea mult în viața fiului ei atunci când decide să-și ucidă nora pentru a obține custodia nepotului. Această dramă are la bază o întâmplare adevărată.