Kings Point (HBO)
Un documentar despre 5 persoane care locuiesc într-o stațiune pentru pensionari din Florida: toți se confruntă cu pierderea și singurătatea.
Un documentar despre 5 persoane care locuiesc într-o stațiune pentru pensionari din Florida: bărbați și femei care acum câteva decenii au venit împreună cu partenerii lor de viață, iar acum se confruntă cu pierderea și singurătatea.