Izvorul tinereții
Filmat într-un sat din România, documentarul explorează relațiile intime dintre un octogenar și femeile din satul lui. Pe măsură ce vizitează fiecare femeie, ies la suprafață adânci secrete dramatice. Totul este, bineînțeles, însoțit de umor și farmec.