Julio Torres: Formele preferate
Julio Torres examinează formele sale preferate: un pătrat de plexiglas, un oval care și-ar dori să fie un cerc, un cactus cu conștiință și altele.
Julio Torres examinează formele sale preferate: un pătrat de plexiglas, un triunghi, un oval care și-ar dori să fie un cerc, un cactus cu conștiință și o ciocolată Ferrero Rocher.