Jocurile foamei: Revolta - Partea I
Katniss Everdeen e în Districtul 13, după ce distruge jocurile pentru totdeauna. Ea își întinde aripile când luptă să-i salveze pe Peeta și întreaga națiune impresionată de curajul ei.