Jocurile foamei: Revolta - Partea a II-a
Ultimul capitol, în care Katniss își dă seama că miza nu mai e doar pentru supraviețuire, ci pentru viitor și îl înfruntă pe președintele Snow.
Ultimul capitol, în care Katniss Everdeen își dă seama că miza nu mai e doar pentru supraviețuire, ci pentru viitor. Cum în Panem e război, Katniss îl confruntă pe președintele Snow.