Invincibilă
Joanna Jędrzejczyk, o campioană MMA, înfruntă provocările și încearcă să rămână cea mai bună din lume, dar în același timp luptă pentru validare și recunoaștere personală ca femeie în ciuda stereotipurilor și greutăților.