Întâlnire explozivă
Când o fată dintr-un orășel întâlnește un străin misterios, crede că l-a întâlnit pe bărbatul viselor sale. Dar află că acesta e un super spion fugar.
Când o fată dintr-un orășel (Cameron Diaz) întâlnește un străin misterios (Tom Cruise), ea crede că l-a întâlnit pe bărbatul viselor sale. Dar află că acesta e un super spion fugar, care o atrage într-o aventură palpitantă prin lume.