În vizorul mafiei (HBO)
Profesorul de liceu Harry Gordini (Antonio Sabato Jr.) trebuie să-și folosească abilitățile militare pentru a-și salva soția și fiul.
Profesorul de liceu Harry Gordini (Antonio Sabato Jr.) trebuie să-și folosească abilitățile militare pentru a-și salva soția și fiul care au fost răpiți de traficanții de droguri în timp ce sunt în vacanță în Italia.