Harry Potter: Aniversarea de 20 de ani. Reîntoarcerea la Hogwarts
Daniel Radcliffe, Rupert Grint și Emma Watson merg înapoi la Hogwarts ca să celebreze aniversarea de 20 de ani a primului film Harry Potter.