Carrie Underwood: Darul meu - special de Crăciun
Un program special de Crăciun cu îndrăgita câștigătoare a 7 premii Grammy, Carrie Underwood, care debutează primul ei album de Crăciun ce a ajuns în topuri, „My Gift".