Fort Apache, Bronx (HBO)
Un polițist veteran (Paul Newman) combate crima și corupția într-unul dintre cele mai dure cartiere din New York, marcat de crime, jafuri și droguri.
Un polițist veteran combate crima și corupția într-unul dintre cele mai dure cartiere ale New York-ului. Paul Newman e protagonistul acestei melodrame despre crime, jafuri, droguri, prostituție și nemulțumire.