Două drumuri (HBO)
Documentarul urmărește viețile unor muzicieni extraordinari din trupa cehă, The Tap Tap, care a fost înființată în urmă cu 21 de ani de Šimon Ornest ca să le ofere oamenilor cu handicap oportunitatea de a reuși în afara sistemului lor.