Dirty Dancing
În vara anului 1963, Baby, de 17 ani, e în vacanță cu familia, la o stațiune montană unde îl întâlnește pe Johnny, instructorul de dans al hotelului.
În vara anului 1963, Baby, în vârstă de 17 ani, e în vacanță cu familia ei, la o stațiune montană. Acolo, îl întâlnește pe Johnny, instructorul de dans al hotelului. În scurt timp, ea devine eleva lui Johnny, în dans și iubire.