Dincolo de soare (HBO)
Acest documentar produs de HBO trasează viața medicului Aleš Bárta, care a decis să pună bazele unui spital în Kenya.
Acest documentar produs de HBO trasează viața medicului Aleš Bárta, care a decis să pună bazele unui spital în Kenya. În ultimii zece ani, medicii africani și cehi au tratat mii de oameni și au salvat sute de vieți.