Comuniune (HBO)
Când adulții sunt neeficienți, copiii trebuie să se maturizeze rapid. Ola are 14 ani și trebuie să aibă grijă de tatăl ei, de fratele autist și de mama ei care nu mai locuiește acasă. Dar, în același timp, ea încearcă să reunească familia.