Cel care a scăpat (HBO)
Un documentar HBO Ungaria despre Thomas Beck, supraviețuitor al Holocaustului. În 1944, Thomas, în vârstă de 15 ani, a scăpat dintr-o închisoare nazistă, lăsând-o în urmă pe Edith.