Cei care nu pot fi opriți
Personajele principale ale acestui documentar sunt trei jucători de fotbal american. Prin intermediul lor, este prezentată, ascensiunea echipei Gdynia Seahawks, într-un sport care e foarte exotic în partea noastră de lume.