Cât de departe sunt stelele? (HBO)
József este un pianist care amestecă jazz-ul contemporan cu muzica romă. Tim Ries, legenda saxofonului, îi devine prieten, iar el speră să reușească în America, dar descoperă că drumul este mai important decât destinația.