Ape ostile (HBO)
Pe 3 octombrie 1986, un submarin american s-a ciocnit de unul rusesc, care transporta 32 de focoase nucleare. Film cu Martin Sheen și Rutger Hauer.
Pe 3 octombrie 1986, un submarin american s-a ciocnit de unul rusesc, care transporta 32 de focoase nucleare. Martin Sheen și Rutger Hauer sunt cei doi șefi militari aflați în tabere opuse.