Aniversarea
Prietenii și familia se adună ca să celebreze a 94-a aniversare a lui Radu. Ce începe cu entuziasm, se transformă repede în haos.
Prietenii și familia se adună ca să celebreze a 94-a aniversare a lui Radu. Ce începe cu entuziasm, se transformă repede în haos, când rămășițe din trecut ies la suprafață și tensiunile dintre trecut și prezent se fac simțite.