Ambuscada
Un detectiv de culoare și partenerul său anchetează moartea suspectă a unui lider Ku Klux Klan. Fiul celui ucis a fost unicul martor.
În acest thriller polițist, un detectiv de culoare și partenerul său anchetează moartea suspectă a unui lider Ku Klux Klan. Fiul celui ucis a fost unicul martor. Când și partenerul său e ucis, detectivul e acuzat de crimă.