Dangerous Consequences
Love was the last thing on Rachel McFarland’s mind, until she fell for shy, single dad, Darrell Wilson. Their marriage didn’t last long and when Rachel moved on, she and her new beau would discover just how deadly Darrell’s wrath could be.