Campus Creep
Fifteen-year-old Kari Rogers lived her life in the fast lane. So in 1991 when her friends introduced her to 18-year-old Lonnie Keith, the two moved quickly and got married. But Kari quickly found out that Lonnie had many dirty little secrets.