Poor Man's Paradise
Janette Desautel gets attacked by crawfish ravioli. Terry Colson survives an assault. His position at NOPD is "untenable," but his position with Toni Bernette is improving. LaDonna Batiste-Williams learns the meaning of those threatening gestures.